Namen srečanje je bil predstaviti možnost povezovanja, nadgradnje in povečanja prepoznavnosti destinacije skozi vzpostavitev kolektivne blagovne znamke. Gostja je bila doc. dr. Tanja Lešnik Štuhec, predsednica Akademije Izvorno slovensko in avtorica istoimenskega modela znamčenja. So Domžale po leta 2022 sprejeti strategiji turizma pripravljene na nov korak v smeri prepoznavnosti kot turistične destinacije?
Dober odziv ponudnikov, ki so se srečanja udeležili, je vzpodbuden.
… da so Domžale leta 1925 dobile trške pravice, ko so se združile štiri vasi: Zgornje in Spodnje Domžale, Stob in Študa?
Prikaz za slepe in slabovidne
Izberite temo
Luna - vaš AI video vodič
Moje ime je Luna, kot luna, ki osvetljuje noč in vse okrog sebe.
Sem vaša digitalna vodnica po občini Domžale. Z veseljem vas popeljem po naših znamenitostih, naravnih lepotah in kulturni dediščini ter vam pokažem pot do naših srčnih ljudi.