Vzhodna trasa

Izpostavljeno:

Moravče – Limbarska gora

Izhodiščna točka je že običajna - Športni park Domžale. Za ogrevanje pred vzponom se peljemo mimo Šumberka in čez Podrečje ter Dob po asfaltirani cesti, ki se vzpenja skozi Žeje do Sv. Trojice, kjer se na Konfinu konča urejena pot. Po kolovozni poti se mimo Javoršice prepustimo naravi in razgledu po Moravški dolini. Na prvem večjem križišču zavijemo levo proti Podbrdu in Moravčam. Kolesarji z več kondicije v centru Moravč zavijejo desno proti Limbarski gori. pot se dviga od Zaloga preko Gabrja, Hrastnika in Pristave, kjer boste že videli cerkev na Limbarski gori. Do Moravč se vračamo po drugi strani hriba preko Vodic. Od tu dalje pot vodiskozi Dole, Imenje, Imovico in Škocjan do Krtine, kjer zavijemo levo in se po prečkanju avtoceste pripeljemo v Dob, od koder se usmerimo proti našemu izhodišču v Športnem parku v Domžalah.

Tehnični opis poti
Trasa je zelo zahtevna, saj imamo daljši vzpon na Sv. Trojico in za dobro pripravljene kolesarje tudi na Limbarsko goro. Pot je kombinirana: asfaltirana in makadamska ter poteka po urejenih poteh.

Naravne in kulturne znamenitosti ob poti - počivališča
Sv. Trojica, Limbarska gora, cerkev Krtina

Težka
Sorodne vsebine
Ste vedeli
… da je bilo nekoč, predvsem v 19. stoletju, v Ihanu več delujočih kamnolomov in skrilolomov? S pridobivanjem in obdelavo »Ihanskega marmorja« se je preživljal dobršen del prebivalstva.